top of page

Dohlédneme, aby implementace proběhla hladce.

Asistenční Program do Vaší firmy

Psycholog, právník, sociální pracovník nebo třeba finanční poradce. Díky asistenčnímu programu pro zaměstnance DOBROKRUH získají Vaši zaměstnanci přístup k odborné pomoci, kdykoliv budou potřebovat.

Spolupráce s námí

Jakmile se spojíme a domluvíme se na spolupráce, zahájíme s Vámi zpravidla 3. měsíční pilotní provoz. Cílem tohoto období je zajistit správné a hladké fungování programu. Pomůžeme Vám také s  komunikací na Vaše zaměstnance.

Nejdříve vše zaběhneme

Krok 1

Každý měsíc Vám zasíláme detailní anonymizovaný report z kterého vyčtete, co zrovna Vaše zaměstnance trápí. Pomáháme Vám také zvolit vhodné preventivní programy, zveme Vás na workshopy a semináře.

Pravidelně reportujeme

Krok 2

V roce 2024 se Vašim zaměstnancům otevře množství aktivit a terapeutických workshopů na které se mohou bezplatně přihlásit. Většina z nich proběhne on-line, ale plánujeme i osobní setkání a kurzy.

Aby problémy nevznikaly

Krok 3

Získáte anonymizovaný přístup k reportům. Uvidíte, jaké potíže Vaši zaměstnanci často řeší. Poradíme, jak těmto problémům předcházet.

Dohlédneme, abyste měli přehled

Dohlédneme, aby byla data v bezpečí.

Důvěra je základním aspektem našeho CSR projektu DOBROKRUH. Spolupracujeme výhradně s profesionálními partnery a data našich obchodních

partnerů ani žadatelů o pomoc nikdy neprodáváme, nezpřístupňujeme třetím stranám ani

jinak nepublikujeme. Na bezpečnosti dat si zakládáme. Bez kompromisů.

Ochrana osobních údajů

bottom of page