Dohlédneme, aby implementace proběhla hladce.
Asistenční Program do Vaší firmy
Psycholog, právník, sociální pracovník nebo třeba finanční poradce. Díky asistenčnímu programu pro zaměstnance DOBROKRUH získají Vaši zaměstnanci přístup k odborné pomoci, kdykoliv budou potřebovat.
Spolupráce s námí
Jakmile se spojíme a domluvíme se na spolupráce, zahájíme s Vámi zpravidla 3. měsíční pilotní provoz. Cílem tohoto období je zajistit správné a hladké fungování programu. Pomůžeme Vám také s komunikací na Vaše zaměstnance.
Nejdříve vše zaběhneme
Krok 1
Každý měsíc Vám zasíláme detailní anonymizovaný report z kterého vyčtete, co zrovna Vaše zaměstnance trápí. Pomáháme Vám také zvolit vhodné preventivní programy, zveme Vás na workshopy a semináře.
Pravidelně reportujeme
Krok 2
V roce 2024 se Vašim zaměstnancům otevře množství aktivit a terapeutických workshopů na které se mohou bezplatně přihlásit. Většina z nich proběhne on-line, ale plánujeme i osobní setkání a kurzy.
Aby problémy nevznikaly
Krok 3
Dohlédneme, aby byla data v bezpečí.
Důvěra je základním aspektem našeho CSR projektu DOBROKRUH. Spolupracujeme výhradně s profesionálními partnery a data našich obchodních
partnerů ani žadatelů o pomoc nikdy neprodáváme, nezpřístupňujeme třetím stranám ani
jinak nepublikujeme. Na bezpečnosti dat si zakládáme. Bez kompromisů.